Pagini

sâmbătă, 10 martie 2012

Cute blog award

Pentru Oana, careia i-am ramas datoare:
1. produsul de machiaj favorit
    n-am. singurul produs de machiaj folosit este mascara si asta numai pentru ca, avand genele foarte deschise la culoare, nu se vad deloc.
2. trendul favorit 2011
    n-am fost niciodata in trend. dar, ca sa raspund la intrebare: pentru mine, anul ce a trecut a fost sub semnul intoarcerii la simplitate.
3. desertul favorit
    categoric, inghetata. de vanilie sau caramel, daca se poate. si mai bine, de vanilie cu caramel :).
4. culoarea favorita
    albastru. desi am inceput sa ma indragostesc de verde.
5. prenumele meu
    dana
6. ultima melodie ascultata
    lula pena - rosa
7. pisici sau caini?
    acum cativa ani as fi spus caini. azi nu stiu ce sa aleg. am avut si caini si pisici. atat timp cat eu am casa mea, iar ei casele lor, iubesc si cainii si pisicile :).
8. spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog
    sunt timida :)

Un comentariu:

dulceameacasa spunea...

Dana mi-au placut raspunsurile. E minunat ca ne putem cunoaste mai bine.