Pagini

marți, 20 iunie 2017

Vacanta, dar sa stim si noi

Copila a terminat al doilea an de scoala si a intrat in binemeritata vacanta. Se pare, insa, ca ea nu a aflat acest lucru. Altfel nu-mi explic de ce, inca din prima zi, si-a alcatuit un program foarte strict, pe care tine mortis sa il respecte.



Cand nu am trezit-o la ora 7.00, conform instructiunilor, s-a suparat, caci i-am dat tot programul peste cap. Serios acum, cum puteam s-o facem, cand noi insine sforaiam pe rupte la ora aceea?
Precum altii au pusee de crestere, fata mea are pusee de seriozitate. Si o las deocamdata, caci imi convine: isi face curat in camera, da cu aspiratorul in toata casa, isi stabileste un program de lucru. Inca putin. Ne vom intoarce curand la camera dezordonata, la joaca nesfarsita, la ceea ce ar trebui sa fie un copil de 8 ani si jumatate.
O iubesc atat pentru seriozitatea ei, cat si pentru momentele de "zapaceala". Si, cand spun ca o cunosc, cu bune si cu rele, reuseste sa-mi demonstreze ca mai are surprize pentru mine.

4 comentarii:

Aurelia spunea...

Mi-a fost dor de tine! Mă bucură revenirea! Aveai o poveste frumoasă pe bloc, sper să o regăsesc și pe ea spre a o citi fetelor!

Soare de martie spunea...

Hei, ma bucur sa te regasesc! :) Si voi, mi-ati lipsit, fluturasi cu nasturasi ;)!

Aurelia spunea...

Mai e valabila adresa ta de mail (yahoo) pe care am mai corespondat?

Soare de martie spunea...

Da, Aurelia!