Pagini

luni, 26 decembrie 2011

Bomboane Raffaello a la Ligia

- Bag seama ca a inceput sa iti placa, zise tatal Copilei, jumatate incantat, jumatate surprins. Si inca jumatate (asta de unde o mai fi aparut?) curios. Ce mai prepari acum?
Il las sa mai fiarba putin si abia apoi ii spun: bomboane Raffaello a la Ligia.
Se invarteste pe langa mine, se rasuceste, mai intreaba, mai comenteaza. Are indoieli asupra rezultatului. Dar asta numai pana ce gusta din produsul finit. Verdictul: sa mai faci!
Si am mai facut. Invelite in fulgi de cocos sau nuca pisata, cu o jumatate de aluna, migdala sau fara nimic in mijloc, cu putin avocado (mmm, le da o delicioasa consistenta cremoasa) sau cacao. Am experimentat si nu pot spune care varianta mi-a placut mai mult. Cert este ca a devenit unul dintre deserturile noastre obisnuite si, ce imi place cel mai mult, e ca sunt sanatoase, rapide si pot fi mancate si in post (foarte important, caci noi, toti trei, ne serbam zilele de nastere - iar eu si pe cele de nume - intr-o astfel de perioada).
Asadar, cand Ligia a anuntat concursul de Craciun, la ce altceva puteam sa ma gandesc decat la prima mea incercare de desert raw?
Si, pentru ca ma stiti, nu sunt tare in explicatii bucataricesti, o las pe ea sa vorbeasca atat despre sine, cat si despre modul de preparare a bomboanelor.

 
Ligia Pop este promotoarea alimentatiei raw food in Romania, autor, raw chef, gazda show-ului “Ligia’s Kitchen®” care are 21 de episoade pana in prezent, fondatoarea si organizatoarea targurilor raw food nationale “Raw Generation®” si a miscarii “Romania Goes Raw”. Ligia a publicat pana in prezent trei carti despre raw food si o metoda inovativa de pian, deoarece pe langa toate acestea ea este si licentiata in muzica de catre Universitatea de Arte “George Enescu” din Iasi si profesoara de pian.
Pentru episoadele din show-ul “Ligia’s Kitchen” care sunt in limba engleza, puteti selecta subtitrarea in limba romana apasand pe butonul rosu CC de sub video.

As mai adauga doar atat: stiu ca e Craciunul (ceea ce, pentru multi romani, asta inseamna imbuibare), dar ce-ar fi daca, incetul cu incetul, am inlocui mancarurile grele, bogate in calorii, cu mancaruri la fel  de (sau mai) satioase si sanatoase? Dati o raita prin bucataria Ligiei sau prin blogul ei si cred ca puteti gasi surse de inspiratie pentru astfel de momente.

Un comentariu:

Anonim spunea...

in iarna aceasta am descoperit si eu reteta de bomboane raffaelo cu nuca de cocos; e mai usor si rapid sa faci tu (nu mai zic cat de bine iesi din punct de vedere financiar cand le pregatesti acasa), plus ca toti sunt surprinsa sa vada un platou de bomboane din care sa savureze pe indelete cat de multe vor :D
eu faceam doar din cele cu biscuiti, rahat, nuca si gem si le dadeam prin biscuite ras/cacao