Pagini

luni, 9 ianuarie 2012

Organizare de an nou

Ultimele zile ale anului au trecut in graba si, fara de veste, m-am trezit in 2012. Mai aveam ceva postari de scris, niste proiecte de terminat, dar, spre deosebire de alte dati, nu m-am mai stresat stiind ca am lasat lucrurile nefinalizate. Am pasit in noul an senina, relaxata, fara sa-mi fac probleme de ce va urma.
Gata cu lungile liste de rezolutii! Pentru noul an mi-am propus un singur lucru: sa iau totul pe rand. Sa nu mai incep multe, riscand sa realizez prea putine, ca apoi sa fiu dezamagita de mine. Prin urmare, m-am decis ca, in fiecare luna, sa ma ocup de un singur lucru: invatarea a ceva nou, stabilirea unei rutini, schimbarea unei atitudini. Se spune ca e nevoie de aproximativ trei saptamani pentru a putea forma un nou obicei. Eu imi voi acorda cel putin patru. La inceputul lunii urmatoare, de voi simti ca e cazul, voi incerca altceva. Iar la sfarsitul anului, daca voi constata ca am adus o singura schimbare pozitiva in viata mea, sunt un om castigat. Daca vor fi douasprezece schimbari, cu atat mai bine!

3 comentarii:

Lada cu minuni spunea...

Foarte frumoasa asta cu "schimbarea unei atitudini". Sa-ti ajute Dumnezeu!

Dana spunea...

Multumesc, Aurelia! :)

dulceameacasa spunea...

Suntem pe aici, sa stii ca in doi sau in echipa e mai usor. Mult succes, draga Dana!